Jedną z możliwości prowadzenia sprzedaży online, jest prowadzenie swojego WooCommerce sklepu internetowego. To trafny wybór, aby móc stworzyć spersonalizowany, skalowalny oraz funkcjonalny sklep!
Czym jest WooCommerce i jakie ma możliwości?
Chęć sprzedaży internetowej wymaga podjęcia kilku kluczowych decyzji. Jedną z nich jest między innymi wybór odpowiedniej platformy do prowadzenia sklepu. W poniższym artykule przedstawimy rozwiązanie WooCommerce sklep internetowy, przedstawiając zalety tej opcji. Specjalizujemy się w tworzeniu sklepów WooCoomerce, dlatego możemy z chęcią opowiedzieć o atutach tej formy.
Zacznijmy, więc od początku, czyli czym jest WooComerce. Jest to wtyczka e-commerce dla WordPressa, najpopularniejszego systemu zarządzania treścią. Wtyczka ta umożliwia firmom rozpoczęcie sprzedaży online, niezależnie od branży oraz wielkości. Pozwala ona w prosty sposób przekształcić stronę internetową w pełnoprawny sklep online.
WooCommerce to narzędzie niezwykle intuicyjne, elastyczne oraz skalowalne, a ponadto daje użytkownikowi pełną kontrolę nad sklepem. W przypadku platform abonamentowych, oferowane są często gotowe rozwiązania, a ich funkcjonalność może być ograniczona przez narzucone ramy.
Jakie są zalety WooCommerce?
Przejdźmy do głównych aspektów, czyli jakie są zalety WooCommerce. Oto kilka powodów, dlaczego warto wybrać sklep WooCommerce:
- pełna kontrola nad sklepem, łatwość użycia;
- niższe koszty długoterminowe;
- skalowalność;
- elastyczność, personalizacja;
- możliwości SEO;
- integracje z zewnętrznymi systemami;
Jak sam możesz zauważyć, WooCommerce sklep interentowy posiada wiele zalet, a pierwszą z nich jest pełna kontrola nad sklepem. Istnieje możliwość wprowadzenia dowolnych modyfikacji, funkcji. WooCommerce to również łatwość użycia, dzięki intuicyjnemu interfejsowi. Bez problemu poradzą z nim sobie nawet osoby początkujące.
Dzięki pełnemu zestawowi podstawowych funkcjonalności do sprzedaży online, możliwe jest sprawne dodawanie produktów, zarządzanie zamówieniami oraz konfiguracja płatności i wysyłki.
W sieci istnieje duża ilość darmowych poradników i kursów, z których można uzyskać praktyczną wiedzę, jak samodzielnie korzystać z WooCommerce. Oczywiście wybierając nasze usługi, oferujemy wsparcie techniczne, a także instrukcję wideo z obsługi, aby w pełni ułatwić użytkowanie.
Nieograniczona skalowalność oraz personalizacja
Kolejną bardzo ważną zaletą WooComerce jest nieograniczona skalowalność. Skalowalnością nazywa się zdolność do rozbudowy sklepu o nowe podstrony, treści, nadążanie za wzrostem ruchu. Twój sklep może rozwijać się wraz z Twoim biznesem. Nie ma tu żadnych ograniczeń dotyczących liczby produktów, kategorii oraz transakcji.
W przypadku nieskalowanej witryny, strona internetowa może wolno się ładować, co z kolei wpłynie na niezadowolenie potencjalnych klientów i ich utracenie. Bez względu na to, czy WooCoomerce sklep internetowy ma być stosowany w przypadku małego biznesu, czy rozwijającej się korporacji, platforma ta dostosuje się do Twoich potrzeb!
Jedną z najważniejszych zalet jest również możliwość personalizacji sklepu online. Zamiast korzystać z gotowych rozwiązań, lepiej stworzyć sklep, który będzie 100% odpowiadać Twoim potrzebom. Istnieje możliwość dostosowania motywów, layoutu oraz funkcjonowania. Dzięki temu, sklep wizualnie wyróżni się na tle konkurencji.
Jeśli byłaby taka potrzeba z WooCommerce możesz w każdej chwili wprowadzić dowolne zmiany, a nawet zmienić całkowity motyw sklepu internetowego.
SEO i integracje z systemami zewnętrznymi
Optymalizacja SEO odgrywa obecnie kluczową rolę w marketingu internetowym. Im wyżej w wynikach wyszukiwania znajdzie się strona internetowa, tym większa szansa na to, że użytkownicy kupią produkty właśnie z tej strony.
WooCommerce wspiera optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych. Posiada między innymi przyjazne adresy URL, a jego motywy są najczęściej responsywne, czyli dopasowane do urządzeń mobilnych. Dzięki dodatkom takim jak Yoast SEO można pozycjonować slep w wyszukiwarkach.
Zalety WooCommerce obejmują również łatwe integracje z systemami zewnętrznymi. Są to najczęściej:
- bramki płatnicze (PayU, Przelewy24, PayPal, BLIK);
- systemy magazynowe;
- systemy księgowe;
- firmy kurierskie;
- hurtownie;
Tego rodzaju integracje pozwalają na automatyzację wielu procesów w firmie, a tym samym na oszczędność czasu. W dłuższej perspektywie przekłada się to na większą wygodę oraz efektywność.
Platformy e-commerce WooCommerce łączą w sobie funkcjonalność, elastyczność oraz prostotę obsługi. Zbuduj swój własny sklep internetowy oparty na WooCommerce i wykorzystaj w pełni potencjał sprzedaży internetowej.