Nasza oferta
Marketing Mielec
Gdzie prowadzimy kampanie reklamowe Mielec?
Marketing Mielec pomaga w lokalnym promowaniu twojej marki wśród mieszkańców miasta Mielec. Aby zwiększyć liczbę klientów, trzeba wykorzystać możliwości jakie daje nam marketing internetowy, ponieważ sama strona nie jest gwarancją sukcesu, jeżeli nikt na nią nie trafi. Mamy kilka sprawdzonych sposobów jak zdobyć klientów.
Pozycjonowanie
Proces długotrwały, ale niezwykle skuteczny w budowaniu ruchu organicznego (bezpłatnego) i pozyskiwaniu klientów. Klient szuka oferty w wyszukiwarce Google, zwykle klikając w pierwsze 10 wyników wyszukiwań. Celem pozycjonowania będzie znaleźć się w tej 10-tce.
Reklamy Google ADS
Szybki sposób pozyskiwania klientów dzięki największej sieci reklamowej na świecie, obejmującej wyszukiwarkę Google, kampanie displayowe (reklamy na stronach www) oraz sieć YouTube. Marketing Mielec doskonale sprawdza się w lokalnych wynikach wyszukiwań Google.
Reklama w social media
W Mielcu około 80% mieszkańców ma konto na Facebooku. Wykorzystaj ten potencjał i wyświetlaj im swoje dopasowane reklamy. Prowadzimy także kampanie na zwiększenie świadomości marki, wyświetlając reklamy cześciej, dzięki czemu zapadają w pamięć.
Dlaczego marketing internetowy Mielec?
Rynek lokalny w Mielcu to walka o zaufanie klienta ze sporą konkurencją. Marketing internetowy Mielec to niskie koszty reklamy z dużymi możliwościami ich najlepszego dopasowania odpowiedniej grupie odbiorców. Sam koszt pozyskania klienta jest też dużo niższy niż w przypadku reklamy stacjonarnej.
Do możliwości marketingu internetowego w Mielcu zaliczamy także pozyskiwanie ważnych danych o klientach (dane demograficzne, zachowania, itd.), co przy odpowiedniej analizie powinno wpłynąć pozytywnie na wyniki sprzedażowe.
lat doświadczenia
kampanii reklamowych
złotych wydanych na reklamy
Case study: Przykłady naszych kampanii na FB
Sklep internetowy z obuwiem damskim – ROAS 1991%
Szybka kampania skierowana do obecnych klientów oraz wszystkich odwiedzających sklep, którzy nie dokonali zakupów w ostatnim czasie. Wydaliśmy 1812,25 zł i uzyskaliśmy 97 zakupów na łączną kwotę 36 081,17 zł. ROAS wyniósł 1991% czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarabiał 19,91 zł.
Sklep internetowy z obuwiem damskim – ROAS 2401%
Kampania skierowana do osób, które wyświetliły produkt i dodały go do koszyka, ale ostatecznie nie dokonały zakupu. Wydaliśmy kwotę 5 505,09 zł i uzyskaliśmy 460 zakupów o łącznej wartości 132 196,71 zł. ROAS wyniósł 2401%, czyli klient z każdej wydanej złotówki zarabiał 24,01 zł.
Sklep internetowy z maszynami rolniczymi – średni ROAS całego konta reklamowego: 12283%
Prezentowane wyniki są za okres 1.11 – 30.11 konta reklamowego sklepu internetowego sprzedającego maszyny rolnicze. W tym czasie wydaliśmy 10 787,13 zł i uzyskaliśmy 165 zamówień o wartości 1 324 946,05 zł! ROAS wyniósł aż 12 283%, czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarobił 122,83 zł. Warto dodać, że w tej branży bardzo duża ilość zamówień pochodzi również z kontaktu telefonicznego, których uzyskaliśmy 169 w danym okresie, ale nie jesteśmy w stanie zmierzyć ile z tych połączeń zakończyło się transakcją.
Drukarnia internetowa – ROAS 2410%
Na kampanie maty ochronnej na stół w 10 dni wydaliśmy 408,90 zł i uzyskaliśmy 28 zamówień na łączną wartość 9 853,33 zł. ROAS wyniósł 2 410%, czyli z każdej wydanej złotówki klient zarobił 24,10 zł.
Catering dietetyczny – ROAS 2102%
Klient otwierał nową trasę, gdzie dostarcza catering dietetyczny. Mieliśmy ograniczony budżet, ale mimo tego przy wydanej kwocie 303,31 zł uzyskaliśmy 8 zamówień na łączną kwotę 6 376 zł. ROAS wyniósł 2 102% czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarobił 21,02 zł.
Obuwie damskie i męskie – wydaliśmy 667 tys zł!
U jednego z naszych klientów wydaliśmy dotychczas 667 586,02 zł na 95 kampanii, które wygenerowały 15 219 zamówień na łączną kwotę 4 806 027,88 zł! Średni ROAS wynosi 720%.
Case study: Przykłady naszej reklamy w Google ADS
Sklep internetowy z przyczepami – ROAS 5755%
Kampania typu Performance Max, w której klient nie dał nam zbyt dużego budżetu, natomiast mimo wydania 489,29 zł (w tej branży jest to niski budżet) w miesiąc uzyskaliśmy 9 konwersji zakupowych na łączną kwotę 28159,56 zł co daje nam ROAS na poziomie 5755%. Każda wydana złotówka przyniosła 57,55 zł przychodu dla klienta.
Maszyny rolnicze – ROAS 2635%
Mimo niewielkiego budżetu 768,57 zł kampania wygenerowała 32 konwersje zakupowe o łącznej wartości 20249,84 zł, co daje nam ROAS na poziomie 2635%. Z każdej wydanej złótówki, klient zarobił 26,35 zł.
Maszyny rolnicze – ROAS 1261%
Kampania pługów śnieżnych. Wydaliśmy 3525,82 zł i pozyskaliśmy 80 konwersji zakupowych o łącznej wartości 44450,78 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 1261%. Każda wydana złotówka przyniosła 12,61 zł przychodu.
Materiały budowlane – ROAS 3863%
Kampania sklepu internetowego sprzedającego materiały budowlane, głównie do ogrodu. Wydaliśmy 865,09 zł i pozyskaliśmy 176 konwersji zakupowych o łącznej wartości 33417,59 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 3863%. Każda wydana złotówka przyniosła 38,63 zł przychodu.
Materiały budowlane – ROAS 5621%
Kampania orynnowania marki Siba i Galeco. Wydaliśmy 324,02 zł i pozyskaliśmy 24 konwersje zakupowe o łącznej wartości 18213,50 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 5621%. Każda wydana złotówka przyniosła 56,21 zł przychodu.
Szkolenia – ROAS 6646%
Szkolenia głównie dla project managerów. Na 2 kampanie wydaliśmy 3015,44 zł i pozyskaliśmy 91 konwersji zakupowe o łącznej wartości 200409 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 6646%. Każda wydana złotówka przyniosła 66,46 zł przychodu. Najlepsza kampania uzyskała ROAS 7527%
Zalety marketingu Mielec
Marketing internetowy Mielec daje nam ogromne możliwości, dlatego powinniśmy z nich korzystać od samego początku działalności firmy.
Dopasowana grupa docelowa
Wyświetlimy reklamy tylko osbom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty
Geolokalizacja
Reklamy możemy wyświetlić w danym regionie miasta lub w dowolnym miejscu na świecie
Raport skuteczności
Otrzymasz statystyki kliknięć i interakcji w reklamę oraz to jak przełożyło się to na ilość zamówień
Rozpoznawalność marki
Strategia wyświetlająca reklamy tak, aby zostały zapamiętane na rynku lokalnym i globalnym
Baza kontaktów
Zbudujemy listy kontaktów, które wykorzystają Twoi handlowcy
Wyświetlamy 24/7
Reklamy możemy wyświetlać tylko w określonych godzinach lub dniach lub przez całą dobę!
Szybka akcja marketingowa
Organizujesz promocję lub wyprzedaż? W krótkim czasie wygenerujemy duży ruch na stronie
Remarketing
Wyświetlimy dodatkowe reklamy osobom, które były na stronie, ale nie skorzystały z oferty
Współpraca krok po kroku
Odpowiednia strategia marketingowa w Mielcu to klucz do sukcesu na rynku lokalnym. Podstawą jednak jest odpowiednia wiedza na temat produktu oraz dokładna analiza rynku.
1. BRIEF - informacje na temat firmy i oferty
Musimy dobrze poznać Twoją firmę oraz ofertę, dlatego poprosimy Cię o wypełnienie BRIEFu (formularz z kilkoma ważnymi pytaniami).
2. Omówienie BRIEFu oraz wycena projektu
Wspólnie omówimy informacje zawarte w BRIEFie, zaproponujemy dodatkowe możliwości oraz wycenimy prowadzenie kampanii reklamowej dla Twojej firmy. Po akceptacji, przechodzimy do podpisania umowy.
3. Analiza rynku oraz stworzenie profilu klienta
Pracę zaczynamy od gruntownej analizy rynku. Zajmujemy się także stworzeniem profilu idealnego klienta, który odpowiada zapotrzebowaniom Twojej firmy. Na tej podstawie zostaje stworzona pierwsza kampania. W między czasie instalujemy także narzędzia niezbędne do analizy i zbierania danych o odwiedzających.
4. Pierwsza kampania reklamowa
Marketing Mielec daje nam sporo możliwości, ale bez odpowiedniej ilości danych, wyniki są słabe. Pierwsza kampania musi zatem opierać się na pozyskiwaniu dużego ruchu do Twojej strony www, w celu zebrania niezbędnych danych, które w niedalekiej przyszłości w połączeniu z naszym profilem idealnego klienta zaowocują znacznie lepszym współczynnikiem konwersji (ilość zamówień w stosunku do ilości kliknięć w reklamę).
5. Analiza pierwszych wyników
Zazwyczaj potrzebujemy 2-3 tygodnie na zebranie wystarczającej ilosci danych, aby można było przysiąść wspólnie z klientem do ich analizy. Wdrażamy kolejne poprawki mające na celu uzyskanie jeszcze lepszych wyników i uruchamiamy dodatkowe kampanie reklamowe na konwersje (jeszcze bardziej skupiające się na pozyskaniu klienta) oraz remarketingowe (reklamy podążające za Twoimi klientami, którzy przynajmniej raz odwiedzili Twoją stronę lub media społecznościowe).
6. Monitorowanie kampanii
Kampanie reklamowe Mielec należy cały czas analizować, ponieważ mogą zmienić się stawki za kliknięcie lub wyświetlenie, co może nawet doprowadzić do zaprzestania wyświetlania reklam. Mogą również pojawić się różne działania konkurencji, na które niezbędna jest natychmiastowa reakcja. Każda wprowadzona poprawka na czas, powinna pozytywnie wpłynąć na wyniki sprzedażowe.
7. Kontynuacja współpracy
Dobra reklama w Mielcu musi być oparta o wystarczającą ilość informacji. U Nas zwykle pierwsze 3-4 tygodnie to właśnie czas na zbieranie danych i analizę, które będą miały znaczący wpływ na jakość reklam oraz ich koszt. Następnie wprowadzamy agresywniejsze algorytmy do reklam, które będą kierowane w oparciu o zebrane informacje, do osób odpowiadających profilowi klientów, którzy dotychczas skorzystali z Twojej oferty.