Nasza oferta

Marketing Tarnów

Gdzie prowadzimy kampanie reklamowe Tarnów?

Strony internetowe Tarnów odwiedzane są przez mieszkańców głównie dzięki pozycjonowaniu oraz działaniom marketingowym. Jeżeli nie zainwestujesz w marketing internetowy to istnieje spora szansa, że Twój potencjalny klient trafi do konkurencji. Jak wyprzecić konkurencję w Tarnowie? Mamy na to kilka sposobów.

Pozycjonowanie

Darmowy ruch (organiczny) jaki pozyskamy z wyników wyszukiwarki Google jest procesem długotrwałym, ale dającym największe efekty. Aby pojawiać się wysoko w lokalnych wynikach wyszukiwania, należy wykorzystać możliwości jakie daje nam marketing Tarnów.

Reklamy Google ADS

Potrzebujesz reklamy w Tarnowie? Wykorzystaj do tego największą sieć reklamową na świecie, obejmującą wyszukiwarkę Google, kampanie displayowe (reklamy na stronach www) oraz sieć YouTube. Szybko zdobędziesz nowych klientów oraz przewagę nad konkurencją.

Reklama w social media

Wiesz, że 80% mieszkańców Tarnowa posiada konto na Facebooku? Kampanie reklamowe na facebooku jakie prowadzimy, wyświetlimy tylko osobom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty Twojej firmy.

Dlaczego marketing internetowy Tarnów?

Marketing Tarnów to doskonała możliwość dotarcia do dużej grupy odbiorców w internecie z wykorzystaniem niewielkiego budżetu na reklamy. 

Każdy klient, który odwiedza Twoją stronę to dla nas kopalnia wiedzy, którą wykorzystujemy do tworzenia jeszcze skuteczniejszych kreacji reklamowych. Reklama w Tarnowie to klucz do sukcesu Twojej firmy, dlatego wykorzystaj do tego możliwości jakie daje marketing internetowy i wyprzedź swoją konkurencję!

lat doświadczenia

kampanii reklamowych

złotych wydanych na reklamy

Case study: Przykłady naszych kampanii na FB

Sklep internetowy z obuwiem damskim – ROAS 1991%

Szybka kampania skierowana do obecnych klientów oraz wszystkich odwiedzających sklep, którzy nie dokonali zakupów w ostatnim czasie. Wydaliśmy 1812,25 zł i uzyskaliśmy 97 zakupów na łączną kwotę 36 081,17 zł. ROAS wyniósł 1991% czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarabiał 19,91 zł.

Reklama na facebooku
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Sklep internetowy z obuwiem damskim – ROAS 2401%

Kampania skierowana do osób, które wyświetliły produkt i dodały go do koszyka, ale ostatecznie nie dokonały zakupu. Wydaliśmy kwotę 5 505,09 zł i uzyskaliśmy 460 zakupów o łącznej wartości 132 196,71 zł. ROAS wyniósł 2401%, czyli klient z każdej wydanej złotówki zarabiał 24,01 zł.

Reklamy na Facebooku
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Sklep internetowy z maszynami rolniczymi – średni ROAS całego konta reklamowego: 12283%

Prezentowane wyniki są za okres 1.11 – 30.11 konta reklamowego sklepu internetowego sprzedającego maszyny rolnicze. W tym czasie wydaliśmy 10 787,13 zł i uzyskaliśmy 165 zamówień o wartości 1 324 946,05 zł! ROAS wyniósł aż 12 283%, czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarobił 122,83 zł. Warto dodać, że w tej branży bardzo duża ilość zamówień pochodzi również z kontaktu telefonicznego, których uzyskaliśmy 169 w danym okresie, ale nie jesteśmy w stanie zmierzyć ile z tych połączeń zakończyło się transakcją.

Reklamy facebook
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Drukarnia internetowa – ROAS 2410%

Na kampanie maty ochronnej na stół w 10 dni wydaliśmy 408,90 zł i uzyskaliśmy 28 zamówień na łączną wartość 9 853,33 zł. ROAS wyniósł 2 410%, czyli z każdej wydanej złotówki klient zarobił 24,10 zł.

Facebook reklama
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Catering dietetyczny – ROAS 2102%

Klient otwierał nową trasę, gdzie dostarcza catering dietetyczny. Mieliśmy ograniczony budżet, ale mimo tego przy wydanej kwocie 303,31 zł uzyskaliśmy 8 zamówień na łączną kwotę 6 376 zł. ROAS wyniósł 2 102% czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarobił 21,02 zł.

reklama na fb
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Obuwie damskie i męskie – wydaliśmy 667 tys zł!

U jednego z naszych klientów wydaliśmy dotychczas 667 586,02 zł na 95 kampanii, które wygenerowały 15 219 zamówień na łączną kwotę 4 806 027,88 zł! Średni ROAS wynosi 720%.

reklama sklepu internetowego
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Case study: Przykłady naszej reklamy w Google ADS

Sklep internetowy z przyczepami – ROAS 5755%

Kampania typu Performance Max, w której klient nie dał nam zbyt dużego budżetu, natomiast mimo wydania 489,29 zł (w tej branży jest to niski budżet) w miesiąc uzyskaliśmy 9 konwersji zakupowych na łączną kwotę 28159,56 zł co daje nam ROAS na poziomie 5755%. Każda wydana złotówka przyniosła 57,55 zł przychodu dla klienta.

Reklama w Google
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Maszyny rolnicze – ROAS 2635%

Mimo niewielkiego budżetu 768,57 zł kampania wygenerowała 32 konwersje zakupowe o łącznej wartości 20249,84 zł, co daje nam ROAS na poziomie 2635%. Z każdej wydanej złótówki, klient zarobił 26,35 zł.

Reklama Google ADS
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Maszyny rolnicze – ROAS 1261%

Kampania pługów śnieżnych. Wydaliśmy 3525,82 zł i pozyskaliśmy 80 konwersji zakupowych o łącznej wartości 44450,78 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 1261%. Każda wydana złotówka przyniosła 12,61 zł przychodu.  

Reklama w wyszukiwarce google
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Materiały budowlane – ROAS 3863%

Kampania sklepu internetowego sprzedającego materiały budowlane, głównie do ogrodu. Wydaliśmy 865,09 zł i pozyskaliśmy 176 konwersji zakupowych o łącznej wartości 33417,59 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 3863%. Każda wydana złotówka przyniosła 38,63 zł przychodu.

Reklama google
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Materiały budowlane – ROAS 5621%

Kampania orynnowania marki Siba i Galeco. Wydaliśmy 324,02 zł i pozyskaliśmy 24 konwersje zakupowe o łącznej wartości 18213,50 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 5621%. Każda wydana złotówka przyniosła 56,21 zł przychodu.

google ads
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Szkolenia – ROAS 6646%

Szkolenia głównie dla project managerów. Na 2 kampanie wydaliśmy 3015,44 zł i pozyskaliśmy 91 konwersji zakupowe o łącznej wartości 200409 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 6646%. Każda wydana złotówka przyniosła 66,46 zł przychodu. Najlepsza kampania uzyskała ROAS 7527%

google ads
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Zalety marketingu Tarnów

Możliwości jakie daje nam marketing internetowy Tarnów są bardzo duże, dlatego nie wahaj się z nich skorzystać.

Dopasowana grupa docelowa

Wyświetlimy reklamy tylko osbom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty

Geolokalizacja

Reklamy możemy wyświetlić w danym regionie miasta lub w dowolnym miejscu na świecie

Raport skuteczności

Otrzymasz statystyki kliknięć i interakcji w reklamę oraz to jak przełożyło się to na ilość zamówień

Rozpoznawalność marki

Strategia wyświetlająca reklamy tak, aby zostały zapamiętane na rynku lokalnym i globalnym

Baza kontaktów

Zbudujemy listy kontaktów, które wykorzystają Twoi handlowcy

Wyświetlamy 24/7

Reklamy możemy wyświetlać tylko w określonych godzinach lub dniach lub przez całą dobę!

Szybka akcja marketingowa

Organizujesz promocję lub wyprzedaż? W krótkim czasie wygenerujemy duży ruch na stronie

Remarketing

Wyświetlimy dodatkowe reklamy osobom, które były na stronie, ale nie skorzystały z oferty

Współpraca krok po kroku

Podstawą do udanej kampanii reklamowej jest pozyskanie wystarczającej ilości danych, dzięki którym możemy wyświetlić reklamy Tarnów odpowiedniej grupie odbiorców.

1. BRIEF - informacje na temat firmy i oferty

Podstawą do dalszych rozmówj jest staranne wypełnienie BRIEFa (formularz z kilkoma ważnymi pytaniami), który umożliwi nam poznanie bliżej Twojej firmy oraz produktów.

2. Omówienie BRIEFu oraz wycena projektu

Dane z BRIEFa wykorzystamy na poznanie bliżej Twojej marki oraz oferty. Omówimy wspólnie Twoje oczekiwania oraz przedstawimy wycenę obsługi kampanii reklamowych. Po akceptacji, podpisujemy umowę.

3. Analiza rynku oraz stworzenie profilu klienta

Dokładnie analizujemy rynek oraz Twoją konkurencję. Zostaje również stworzony profil klienta idealnego, na przykładzie którego będą planowane pierwsze kampanie. Instalujemy również niezbędne narzędzia analityczne.

4. Pierwsza kampania reklamowa

Marketing Tarnów to spora konkurencja, którą trzeba pokonać. Jeżeli zatem Twojej strony jeszcze nikt nie odwiedza, to nie mamy niezbędnych danych do prawidłowego zalanowanie reklam na konwersję (reklamy mając ena celu zakup towarów lub usług). W takim przypadku pierwsze reklamy będą skierowane na pozyskanie ruchu (który również przełoży się dodatkowo na sprzedaż), dzięki czemu nasze narzędzia będą mogły zbierać kluczowe dane na temat odwiedzjących użytkowników. Dowiemy się którzy chętniej sprawdzają ofertę oraz kontakt a kto tak naprawdę od razu opuszcza stronę internetową, bo nie jest zainteresowany ofertą.

Jeżeli na Twojej stronie www jest już ruch organiczny (bezpłatny), to nie musimy przeznaczać części budżetu na reklamy generujące ruch. Potrzebujemy za to trochę czasu na zebbranie danych za pśrednictwem naszych narzędzi.

5. Analiza pierwszych wyników

Reklama w Tarnowie to ciągle zmieniający się rynek. Konkurencja zmienia stawki, wprowadza dodatkowe zmienne, które mają wpływ na działanie naszej kampanii. Zwykle po 2-3 tygodniach od startu kampanii, analizujemy dotychczasowe wyniki z klientem. Pozwoli to na wyciągnięcie wniosków i zastosowanie poprawek. Wdrożymy także dodatkowe kampanie reklamowe na konwersje (jeszcze bardziej skupiające się na pozyskaniu klienta) oraz remarketingowe (reklamy podążające za Twoimi klientami, którzy przynajmniej raz odwiedzili Twoją stronę).

6. Monitorowanie kampanii

Cały czas czuwamy nad prawidłowym wyświetlaniem Twoich reklam. Reagujemy także na działania konkurencji i wprowadzać zmienne, które przyczynią się do poprawy wyników.

7. Kontynuacja współpracy

Po jakim czasie marketing Tarnów przyniesie zadowalające efekty? Wszystko jest uzależnione od branży oraz znajomości marki przez mieszkańców Tarnowa. Zwykle pierwszy miesiąc jest okresem rozpoznania i zbierania niezbędnych danych, które w przyszłości zaowocują niższymi kosztami pozyskiwania klientów. Po około 3-4 tygodniach wprowadzamy dodatkowe algorytmy do reklam, które zamiast skupiać się na pozyskiwaniu ruchu, będą kierowane w oparciu o dotychczas zebrane informacje do grupy odbiorców, którzy z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty.

Nasze certyfikaty

Certyfikaty potwierdzają nasze zaawansowane kompetencje w marketingu online i e-commerce. To gwarancja profesjonalizmu i skuteczności w działaniach dla Twojego biznesu.

Zobacz szczegóły certyfikatu

Zobacz szczegóły certyfikatu

Zobacz szczegóły certyfikatu