Nasza oferta

Marketing

Gdzie prowadzimy kampanie reklamowe?

Posiadanie strony internetowej to dopiero początek w drodze do pozyskania klienta, którą należy wspierać działaniami marketingowymi. Klient zwykle rzadko trafi na Twoją stronę, chyba że z polecenia lub otrzyma do niej bezpośredni link. Jak więc dotrzeć do pozostałych? Mamy na to kilka sprawdzonych sposobów.

Pozycjonowanie

Generowanie darmowego ruchu z wyników wyszukiwarki Google jest procesem długotrwałym, ale dającym największe efekty. Klient szuka w Google usług lub opinii a Twoja strona powinna wyświetlać się możliwie jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Reklamy Google ADS

Największa sieć reklamowa na świecie, obejmująca wyszukiwarkę Google, kampanie displayowe (reklamy na stronach www) oraz sieć YouTube. Marketing prowadzony tym kanałem doskonale sprawdza się jako uzupełnienie do pozycjonowania oraz stałego pozyskiwania klientów.

Reklama w social media

Obecność marki w social mediach to podstawa, szczególnie że 80% Twoich klientów posiada konto na Facebooku. Kampanie reklamowe zaplanujemy tak, aby wyświetlały się z tylko osobom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty Twojej firmy.

Dlaczego marketing internetowy się opłaca?

Głównym atutem marketingu internetowego są koszty pozyskania klienta. Możemy również w prosty sposób, przy niewielkim budżecie dotrzeć do bardzo dużej grupy odbiorców.

Precyzja w dotarciu do klienta na którym najbardziej nam zależy. Dzięki danym jakie zbieramy o klientach wchodzących na Twoją stronę internetową, jesteśmy w stanie tak dopasować profil najlepszego klienta, aby wszystkie kampanie skierować tylko do takiej grupy odbiorców, którzy z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty Twojej firmy.

lat doświadczenia

kampanii reklamowych

złotych wydanych na reklamy

Zalety marketingu internetowego

Możliwości jakie daje nam marketing internetowy są ogromne, dlatego warto już od początku działalności firmy z nich korzystać.

Dopasowana grupa docelowa

Wyświetlimy reklamy tylko osbom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty

Geolokalizacja

Reklamy możemy wyświetlić w danym regionie miasta lub w dowolnym miejscu na świecie

Raport skuteczności

Otrzymasz statystyki kliknięć i interakcji w reklamę oraz to jak przełożyło się to na ilość zamówień

Rozpoznawalność marki

Strategia wyświetlająca reklamy tak, aby zostały zapamiętane na rynku lokalnym i globalnym

Baza kontaktów

Zbudujemy listy kontaktów, które wykorzystają Twoi handlowcy

Wyświetlamy 24/7

Reklamy możemy wyświetlać tylko w określonych godzinach lub dniach lub przez całą dobę!

Szybka akcja marketingowa

Organizujesz promocję lub wyprzedaż? W krótkim czasie wygenerujemy duży ruch na stronie

Remarketing

Wyświetlimy dodatkowe reklamy osobom, które były na stronie, ale nie skorzystały z oferty

Współpraca krok po kroku

Opracowanie odpowiedniej strategii kampanii reklamowej uzależnione jest od wielu czynników. Udana kampania to dostęp do wielu informacji na temat firmy oraz potencjalnego klienta.

1. BRIEF - informacje na temat firmy i oferty

Zaraz na początku naszych rozmów, wysyłamy do wypełnienia BRIEF (formularz z kilkoma ważnymi pytaniami), który umożliwi nam poznanie bliżej Twojej firmy oraz produktów.

2. Omówienie BRIEFu oraz wycena projektu

Dzięki informacjom z BRIEFa znamy już Twoją markę. Czas na omówienie Twoich oczekiwań oraz wycenę projektu. Po akceptacji, przechodzimy do podpisania umowy.

3. Analiza rynku oraz stworzenie profilu klienta

Czas na analizę rynku i Twojej konkurencji. Tworzymy również profil klienta idealnego, na przykładzie którego będą planowane pierwsze kampanie. W między czasie instalujemy także narzędzia (zgodne z polityką prywatności) do pozyskiwania danych na temat klientów odwiedzających Twoją stronę www oraz media społecznościowe. 

4. Pierwsza kampania reklamowa

Jeżeli Twoją stronę internetową jeszcze nikt nie odwiedza, musimy w pierwszej kolejności skierować na nią ruch w celu pozyskania jak największej liczby danych o Twoich potencjalnych klientach. Dzięki nim dowiemy się którzy klienci chętniej sprawdzają ofertę oraz kontakt. Dowiemy się również, kto tak naprawdę od razu opuszcza stronę internetową, bo nie jest zainteresowany ofertą. Dzięki wszystkim pozyskanym informacjom jesteśmy w stanie tak zaplanować reklamy, aby wyświetlane były tylko tym osobom, którzy z większym prawdopodobieństwem klikną i skorzystają z oferty.

Jeżeli natomiast na Twojej stronie internetowej jest już ruch organiczny, to nie musimy przeznaczać części budżetu na jego wygenerowanie w celu pozyskania danych o klientach. Potrzebujemy za to trochę czasu na ich zebranie za pośrednictwem naszych narzędzi.

5. Analiza pierwszych wyników

Zwykle po 2-3 tygodniach od startu kampanii czas na wspólną analizę z klientem i wyciągnięcie wniosków, które pozwolą wprowadzić odpowiednie poprawki. Każda branża jest inna, dlatego nie ma złotego środka na najlepsze ustawienie działania reklam. Uruchamiamy też dodatkowe kampanie reklamowe na konwersje (jeszcze bardziej skupiające się na pozyskaniu klienta) oraz remarketingowe (reklamy podążające za Twoimi klientami, którzy przynajmniej raz odwiedzili Twoją stronę). 

6. Monitorowanie kampanii

Żadna kampania nie może być pozostawiona samej sobie! Codziennie pojawia się kilka zmiennych jak działania konkurencji, zmiana stawki za kliknięcie w reklamę lub jej wyświetlenie, zbyt duży koszt pozyskania klienta (konwersji). Dlatego należy co kilka dni sprawdzać aktualny stan reklam i wprowadzać zmienne, które przyczynią się do poprawy wyników.

7. Kontynuacja współpracy

Ile przyjdzie nam czekać na zadowalające wyniki? Każda branża jest inna i to po jakim czasie reklamy będą generowały zadowalające zyski, zależy od wielu czynników. Zwykle w pierwszym miesiącu współpracy skupiamy się na szczegółowej analizie i zebraniu jak największej ilości danych, które będą miały znaczący wpływ na jakość reklam oraz ich koszt. Po 3-4 tygodniach wprowadzamy agresywniejsze algorytmy do reklam, które zamiast skupiać się na pozyskiwaniu ruchu, będą kierowane w oparciu o zebrane informację, do osób odpowiadających profilowi klientów, którzy już do tej pory skorzystali z Twojej oferty.