Dlaczego warto postawić sklep internetowy na WooCommerce?

sklep internetowy, sklep online, WooCommerce

Jedną z możliwości prowadzenia sprzedaży online, jest prowadzenie swojego WooCommerce sklepu internetowego. To trafny wybór, aby móc stworzyć spersonalizowany, skalowalny oraz funkcjonalny sklep!

Czym jest WooCommerce i jakie ma możliwości?

Chęć sprzedaży internetowej wymaga podjęcia kilku kluczowych decyzji. Jedną z nich jest między innymi wybór odpowiedniej platformy do prowadzenia sklepu. W poniższym artykule przedstawimy rozwiązanie WooCommerce sklep internetowy, przedstawiając zalety tej opcji. Specjalizujemy się w tworzeniu sklepów WooCoomerce, dlatego możemy z chęcią opowiedzieć o atutach tej formy.

Zacznijmy, więc od początku, czyli czym jest WooComerce. Jest to wtyczka e-commerce dla WordPressa, najpopularniejszego systemu zarządzania treścią. Wtyczka ta umożliwia firmom rozpoczęcie sprzedaży online, niezależnie od branży oraz wielkości. Pozwala ona w prosty sposób przekształcić stronę internetową w pełnoprawny sklep online.

WooCommerce to narzędzie niezwykle intuicyjne, elastyczne oraz skalowalne, a ponadto daje użytkownikowi pełną kontrolę nad sklepem. W przypadku platform abonamentowych, oferowane są często gotowe rozwiązania, a ich funkcjonalność może być ograniczona przez narzucone ramy.

Jakie są zalety WooCommerce?

Przejdźmy do głównych aspektów, czyli jakie są zalety WooCommerce. Oto kilka powodów, dlaczego warto wybrać sklep WooCommerce:

  • pełna kontrola nad sklepem, łatwość użycia;
  • niższe koszty długoterminowe;
  • skalowalność;
  • elastyczność, personalizacja;
  • możliwości SEO;
  • integracje z zewnętrznymi systemami;

Jak sam możesz zauważyć, WooCommerce sklep interentowy posiada wiele zalet, a pierwszą z nich jest pełna kontrola nad sklepem. Istnieje możliwość wprowadzenia dowolnych modyfikacji, funkcji. WooCommerce to również łatwość użycia, dzięki intuicyjnemu interfejsowi. Bez problemu poradzą z nim sobie nawet osoby początkujące.

Dzięki pełnemu zestawowi podstawowych funkcjonalności do sprzedaży online, możliwe jest sprawne dodawanie produktów, zarządzanie zamówieniami oraz konfiguracja płatności i wysyłki.

W sieci istnieje duża ilość darmowych poradników i kursów, z których można uzyskać praktyczną wiedzę, jak samodzielnie korzystać z WooCommerce. Oczywiście wybierając nasze usługi, oferujemy wsparcie techniczne, a także instrukcję wideo z obsługi, aby w pełni ułatwić użytkowanie.

Nieograniczona skalowalność oraz personalizacja

Kolejną bardzo ważną zaletą WooComerce jest nieograniczona skalowalność. Skalowalnością nazywa się zdolność do rozbudowy sklepu o nowe podstrony, treści, nadążanie za wzrostem ruchu. Twój sklep może rozwijać się wraz z Twoim biznesem. Nie ma tu żadnych ograniczeń dotyczących liczby produktów, kategorii oraz transakcji.

W przypadku nieskalowanej witryny, strona internetowa może wolno się ładować, co z kolei wpłynie na niezadowolenie potencjalnych klientów i ich utracenie. Bez względu na to, czy WooCoomerce sklep internetowy ma być stosowany w przypadku małego biznesu, czy rozwijającej się korporacji, platforma ta dostosuje się do Twoich potrzeb!

Jedną z najważniejszych zalet jest również możliwość personalizacji sklepu online. Zamiast korzystać z gotowych rozwiązań, lepiej stworzyć sklep, który będzie 100% odpowiadać Twoim potrzebom. Istnieje możliwość dostosowania motywów, layoutu oraz funkcjonowania. Dzięki temu, sklep wizualnie wyróżni się na tle konkurencji.

Jeśli byłaby taka potrzeba z WooCommerce możesz w każdej chwili wprowadzić dowolne zmiany, a nawet zmienić całkowity motyw sklepu internetowego.

SEO i integracje z systemami zewnętrznymi

Optymalizacja SEO odgrywa obecnie kluczową rolę w marketingu internetowym. Im wyżej w wynikach wyszukiwania znajdzie się strona internetowa, tym większa szansa na to, że użytkownicy kupią produkty właśnie z tej strony.

WooCommerce wspiera optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych. Posiada między innymi przyjazne adresy URL, a jego motywy są najczęściej responsywne, czyli dopasowane do urządzeń mobilnych. Dzięki dodatkom takim jak Yoast SEO można pozycjonować slep w wyszukiwarkach.

Zalety WooCommerce obejmują również łatwe integracje z systemami zewnętrznymi. Są to najczęściej:

  • bramki płatnicze (PayU, Przelewy24, PayPal, BLIK);
  • systemy magazynowe;
  • systemy księgowe;
  • firmy kurierskie;
  • hurtownie;

Tego rodzaju integracje pozwalają na automatyzację wielu procesów w firmie, a tym samym na oszczędność czasu. W dłuższej perspektywie przekłada się to na większą wygodę oraz efektywność.

Platformy e-commerce WooCommerce łączą w sobie funkcjonalność, elastyczność oraz prostotę obsługi. Zbuduj swój własny sklep internetowy oparty na WooCommerce i wykorzystaj w pełni potencjał sprzedaży internetowej.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Jakie są koszty prowadzenia sklepu internetowego i co na nie wpływa?

Jakie są koszty prowadzenia sklepu internetowego i co na nie wpływa?

Stworzenie, a następnie prowadzenie sklepu online wiąże się z pewnymi kosztami, które mogą być jednorazowe oraz cykliczne. Jakie koszty się wyszczególnia? Jakie mogą koszy sklepu internetowego? Chcąc prowadzić swój własny sklep internetowy, warto zdawać sobie sprawę,...

Jakie funkcje powinien mieć nowoczesny sklep internetowy?

Jakie funkcje powinien mieć nowoczesny sklep internetowy?

Nowoczesny sklep internetowy, to niezwykle ważny aspekt, jeśli chodzi o pozytywny odbiór przez konsumentów. Dowiedz się jakie trendy e-commerce są ważne dla sklepu online! Jakie funkcje sklepu internetowego są ważne? W obecnych czasach, chcąc posiadać lub posiadając...

Poznaj historie sukcesu naszych kampanii

Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 80% w miesiąc dla sklepu z obuwiem

Z 3 000 zł do 200 000 zł – jak zoptymalizowana kampania przyniosła sukces szkoleń

Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 80% w miesiąc dla sklepu z obuwiem