Nasza oferta
Marketing
Gdzie prowadzimy kampanie reklamowe?
Posiadanie strony internetowej to dopiero początek w drodze do pozyskania klienta, którą należy wspierać działaniami marketingowymi. Klient zwykle rzadko trafi na Twoją stronę, chyba że z polecenia lub otrzyma do niej bezpośredni link. Jak więc dotrzeć do pozostałych? Mamy na to kilka sprawdzonych sposobów.

Reklama w social media
Obecność marki w social mediach to podstawa, szczególnie że 80% Twoich klientów posiada konto na Facebooku. Reklama na Facebooku jest zaplanowana tak, aby kampania wyświetlała się z tylko osobom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty Twojej firmy.

Reklamy Google ADS
Największa sieć reklamowa na świecie, obejmująca wyszukiwarkę Google, kampanie displayowe (reklamy na stronach www) oraz sieć YouTube. Reklama w Google to kanał, który doskonale sprawdza się jako uzupełnienie do pozycjonowania oraz stałego pozyskiwania klientów.

Pozycjonowanie
Generowanie organicznego ruchu z wyników wyszukiwarki Google jest procesem długotrwałym, ale dającym największe efekty. Klient szuka w Google usług lub opinii a Twoja strona powinna wyświetlać się możliwie jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.
Dlaczego marketing internetowy się opłaca?
Głównym atutem marketingu internetowego są koszty pozyskania klienta. Możemy również w prosty sposób, przy niewielkim budżecie dotrzeć do bardzo dużej grupy odbiorców.
Precyzja w dotarciu do klienta na którym najbardziej nam zależy. Dzięki danym jakie zbieramy o klientach wchodzących na Twoją stronę internetową, jesteśmy w stanie tak dopasować profil najlepszego klienta, aby wszystkie kampanie skierować tylko do takiej grupy odbiorców, którzy z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty Twojej firmy.
lat doświadczenia
kampanii reklamowych
złotych wydanych na reklamy
Case study: Przykłady naszych kampanii na FB
Sklep internetowy z obuwiem damskim – ROAS 1991%
Szybka kampania skierowana do obecnych klientów oraz wszystkich odwiedzających sklep, którzy nie dokonali zakupów w ostatnim czasie. Wydaliśmy 1812,25 zł i uzyskaliśmy 97 zakupów na łączną kwotę 36 081,17 zł. ROAS wyniósł 1991% czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarabiał 19,91 zł.

Sklep internetowy z obuwiem damskim – ROAS 2401%
Kampania skierowana do osób, które wyświetliły produkt i dodały go do koszyka, ale ostatecznie nie dokonały zakupu. Wydaliśmy kwotę 5 505,09 zł i uzyskaliśmy 460 zakupów o łącznej wartości 132 196,71 zł. ROAS wyniósł 2401%, czyli klient z każdej wydanej złotówki zarabiał 24,01 zł.

Sklep internetowy z maszynami rolniczymi – średni ROAS całego konta reklamowego: 12283%
Prezentowane wyniki są za okres 1.11 – 30.11 konta reklamowego sklepu internetowego sprzedającego maszyny rolnicze. W tym czasie wydaliśmy 10 787,13 zł i uzyskaliśmy 165 zamówień o wartości 1 324 946,05 zł! ROAS wyniósł aż 12 283%, czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarobił 122,83 zł. Warto dodać, że w tej branży bardzo duża ilość zamówień pochodzi również z kontaktu telefonicznego, których uzyskaliśmy 169 w danym okresie, ale nie jesteśmy w stanie zmierzyć ile z tych połączeń zakończyło się transakcją.

Drukarnia internetowa – ROAS 2410%
Na kampanie maty ochronnej na stół w 10 dni wydaliśmy 408,90 zł i uzyskaliśmy 28 zamówień na łączną wartość 9 853,33 zł. ROAS wyniósł 2 410%, czyli z każdej wydanej złotówki klient zarobił 24,10 zł.

Catering dietetyczny – ROAS 2102%
Klient otwierał nową trasę, gdzie dostarcza catering dietetyczny. Mieliśmy ograniczony budżet, ale mimo tego przy wydanej kwocie 303,31 zł uzyskaliśmy 8 zamówień na łączną kwotę 6 376 zł. ROAS wyniósł 2 102% czyli z każdej wydanej złotówki, klient zarobił 21,02 zł.

Obuwie damskie i męskie – wydaliśmy 667 tys zł!
U jednego z naszych klientów wydaliśmy dotychczas 667 586,02 zł na 95 kampanii, które wygenerowały 15 219 zamówień na łączną kwotę 4 806 027,88 zł! Średni ROAS wynosi 720%.

Case study: Przykłady naszej reklamy w Google ADS
Sklep internetowy z przyczepami – ROAS 5755%
Kampania typu Performance Max, w której klient nie dał nam zbyt dużego budżetu, natomiast mimo wydania 489,29 zł (w tej branży jest to niski budżet) w miesiąc uzyskaliśmy 9 konwersji zakupowych na łączną kwotę 28159,56 zł co daje nam ROAS na poziomie 5755%. Każda wydana złotówka przyniosła 57,55 zł przychodu dla klienta.

Maszyny rolnicze – ROAS 2635%
Mimo niewielkiego budżetu 768,57 zł kampania wygenerowała 32 konwersje zakupowe o łącznej wartości 20249,84 zł, co daje nam ROAS na poziomie 2635%. Z każdej wydanej złótówki, klient zarobił 26,35 zł.

Maszyny rolnicze – ROAS 1261%
Kampania pługów śnieżnych. Wydaliśmy 3525,82 zł i pozyskaliśmy 80 konwersji zakupowych o łącznej wartości 44450,78 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 1261%. Każda wydana złotówka przyniosła 12,61 zł przychodu.

Materiały budowlane – ROAS 3863%
Kampania sklepu internetowego sprzedającego materiały budowlane, głównie do ogrodu. Wydaliśmy 865,09 zł i pozyskaliśmy 176 konwersji zakupowych o łącznej wartości 33417,59 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 3863%. Każda wydana złotówka przyniosła 38,63 zł przychodu.

Materiały budowlane – ROAS 5621%
Kampania orynnowania marki Siba i Galeco. Wydaliśmy 324,02 zł i pozyskaliśmy 24 konwersje zakupowe o łącznej wartości 18213,50 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 5621%. Każda wydana złotówka przyniosła 56,21 zł przychodu.

Szkolenia – ROAS 6646%
Szkolenia głównie dla project managerów. Na 2 kampanie wydaliśmy 3015,44 zł i pozyskaliśmy 91 konwersji zakupowe o łącznej wartości 200409 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 6646%. Każda wydana złotówka przyniosła 66,46 zł przychodu. Najlepsza kampania uzyskała ROAS 7527%

Zalety marketingu internetowego
Możliwości jakie daje nam marketing internetowy są ogromne, dlatego warto już od początku działalności firmy z nich korzystać.

Dopasowana grupa docelowa
Wyświetlimy reklamy tylko osbom, które z większym prawdopodobieństwem skorzystają z oferty

Geolokalizacja
Reklamy możemy wyświetlić w danym regionie miasta lub w dowolnym miejscu na świecie

Raport skuteczności
Otrzymasz statystyki kliknięć i interakcji w reklamę oraz to jak przełożyło się to na ilość zamówień

Rozpoznawalność marki
Strategia wyświetlająca reklamy tak, aby zostały zapamiętane na rynku lokalnym i globalnym

Baza kontaktów
Zbudujemy listy kontaktów, które wykorzystają Twoi handlowcy

Wyświetlamy 24/7
Reklamy możemy wyświetlać tylko w określonych godzinach lub dniach lub przez całą dobę!

Szybka akcja marketingowa
Organizujesz promocję lub wyprzedaż? W krótkim czasie wygenerujemy duży ruch na stronie

Remarketing
Wyświetlimy dodatkowe reklamy osobom, które były na stronie, ale nie skorzystały z oferty
Współpraca krok po kroku
Opracowanie odpowiedniej strategii kampanii reklamowej uzależnione jest od wielu czynników. Udana kampania to dostęp do wielu informacji na temat firmy oraz potencjalnego klienta.
1. BRIEF - informacje na temat firmy i oferty
Zaraz na początku naszych rozmów, wysyłamy do wypełnienia BRIEF (formularz z kilkoma ważnymi pytaniami), który umożliwi nam poznanie bliżej Twojej firmy oraz produktów.
2. Omówienie BRIEFu oraz wycena projektu
Dzięki informacjom z BRIEFa znamy już Twoją markę. Czas na omówienie Twoich oczekiwań oraz wycenę projektu. Po akceptacji, przechodzimy do podpisania umowy.
3. Analiza rynku oraz stworzenie profilu klienta
Czas na analizę rynku i Twojej konkurencji. Tworzymy również profil klienta idealnego, na przykładzie którego będą planowane pierwsze kampanie. W między czasie instalujemy także narzędzia (zgodne z polityką prywatności) do pozyskiwania danych na temat klientów odwiedzających Twoją stronę www oraz media społecznościowe.
4. Pierwsza kampania reklamowa
Jeżeli Twoją stronę internetową jeszcze nikt nie odwiedza, musimy w pierwszej kolejności skierować na nią ruch w celu pozyskania jak największej liczby danych o Twoich potencjalnych klientach. Dzięki nim dowiemy się którzy klienci chętniej sprawdzają ofertę oraz kontakt. Dowiemy się również, kto tak naprawdę od razu opuszcza stronę internetową, bo nie jest zainteresowany ofertą. Dzięki wszystkim pozyskanym informacjom jesteśmy w stanie tak zaplanować reklamy, aby wyświetlane były tylko tym osobom, którzy z większym prawdopodobieństwem klikną i skorzystają z oferty.
Jeżeli natomiast na Twojej stronie internetowej jest już ruch organiczny, to nie musimy przeznaczać części budżetu na jego wygenerowanie w celu pozyskania danych o klientach. Potrzebujemy za to trochę czasu na ich zebranie za pośrednictwem naszych narzędzi.
5. Analiza pierwszych wyników
Zwykle po 2-3 tygodniach od startu kampanii czas na wspólną analizę z klientem i wyciągnięcie wniosków, które pozwolą wprowadzić odpowiednie poprawki. Każda branża jest inna, dlatego nie ma złotego środka na najlepsze ustawienie działania reklam. Uruchamiamy też dodatkowe kampanie reklamowe na konwersje (jeszcze bardziej skupiające się na pozyskaniu klienta) oraz remarketingowe (reklamy podążające za Twoimi klientami, którzy przynajmniej raz odwiedzili Twoją stronę).
6. Monitorowanie kampanii
Żadna kampania nie może być pozostawiona samej sobie! Codziennie pojawia się kilka zmiennych jak działania konkurencji, zmiana stawki za kliknięcie w reklamę lub jej wyświetlenie, zbyt duży koszt pozyskania klienta (konwersji). Dlatego należy co kilka dni sprawdzać aktualny stan reklam i wprowadzać zmienne, które przyczynią się do poprawy wyników.
7. Kontynuacja współpracy
Ile przyjdzie nam czekać na zadowalające wyniki? Każda branża jest inna i to po jakim czasie reklamy będą generowały zadowalające zyski, zależy od wielu czynników. Zwykle w pierwszym miesiącu współpracy skupiamy się na szczegółowej analizie i zebraniu jak największej ilości danych, które będą miały znaczący wpływ na jakość reklam oraz ich koszt. Po 3-4 tygodniach wprowadzamy agresywniejsze algorytmy do reklam, które zamiast skupiać się na pozyskiwaniu ruchu, będą kierowane w oparciu o zebrane informację, do osób odpowiadających profilowi klientów, którzy już do tej pory skorzystali z Twojej oferty.