Reklama w Google
Wyszukiwarka Google to jedno z najlepszych miejsc do pozyskiwania nowych klientów. Jeżeli czegoś szukamy, to w pierwszej kolejności szukamy tego w wyszukiwarce Google. Dlatego właśnie reklama w Google jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych, które pozwala dotrzeć do odbiorców w momencie, gdy aktywnie poszukują Twoich produktów lub usług.
Dlaczego warto inwestować w reklamę w Google?
Szybkie efekty w pozyskaniu klienta
Pozycjonowanie SEO wymaga czasu, natomiast płatna reklama w wyszukiwarce Google, generuje ruch na Twojej stronie praktycznie natychmiast po uruchomieniu kampanii.
Precyzyjne dotarcie do klienta
Reklama w wyszukiwarce Google ma tą przewagę, że wyświetlamy nasze reklamy google ads w momencie, kiedy dana osoba aktywnie poszukuje danego produktu czy usługi.
Elastyczność budżetu reklamowego
Sam decydujesz, ile chcesz wydać. Niezależnie od tego, czy dysponujesz małym budżetem, czy inwestujesz w duże kampanie, reklama w Google Ads jest dostępna dla każdego.
Jak działa Reklama w Google?
Potencjał reklamy w Google ADS możemy w pełni wykorzystać tylko w przypadku , gdy kampanie są prowadzone przez profesjonalistów z doświadczeniem. Obsługa kampanii nie należy do najprostszych, dlatego już na samym początku mogą Państwo popełnić wiele kosztownych błędów, które tylko Was zniechęcą do tej formy reklamy w google. Z nami proces ten jest prosty i skuteczny:
- Wybór słów kluczowych i analiza konkurencji
Podstawa od której zależy efektywność kampanii. Nasz zespół przeprowadza szczegółową analizę, by zidentyfikować frazy, które przynoszą najlepsze rezultaty. - Tworzenie angażujących reklam
Odpowiednie zwrócenie uwagi to jedno, ale sama reklama musi również zawierać informacje, których aktualnie poszukuje klient. Wtedy jest większe prawdopodobieństwo kliknięcia i dowiezienia konwersji. - Optymalizacja budżetu i strategii
Uruchomienie kampanii to dopiero początek naszej pracy. Efektywne prowadzenie kampanii Google Ads wymaga stałej optymalizacji. Monitorujemy wyniki na bieżąco, dostosowując budżet i strategię, by maksymalizować zwrot z inwestycji. - Analiza wyników reklamy google ads
Regularnie dostarczamy szczegółowe raporty, dzięki którym wiesz, jak reklama Google wpływa na rozwój Twojej firmy.
Case study: Przykłady naszej reklamy w Google ADS
Sklep internetowy z przyczepami – ROAS 5755%
Kampania typu Performance Max, w której klient nie dał nam zbyt dużego budżetu, natomiast mimo wydania 489,29 zł (w tej branży jest to niski budżet) w miesiąc uzyskaliśmy 9 konwersji zakupowych na łączną kwotę 28159,56 zł co daje nam ROAS na poziomie 5755%. Każda wydana złotówka przyniosła 57,55 zł przychodu dla klienta.
Maszyny rolnicze – ROAS 2635%
Mimo niewielkiego budżetu 768,57 zł kampania wygenerowała 32 konwersje zakupowe o łącznej wartości 20249,84 zł, co daje nam ROAS na poziomie 2635%. Z każdej wydanej złótówki, klient zarobił 26,35 zł.
Maszyny rolnicze – ROAS 1261%
Kampania pługów śnieżnych. Wydaliśmy 3525,82 zł i pozyskaliśmy 80 konwersji zakupowych o łącznej wartości 44450,78 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 1261%. Każda wydana złotówka przyniosła 12,61 zł przychodu.
Materiały budowlane – ROAS 3863%
Kampania sklepu internetowego sprzedającego materiały budowlane, głównie do ogrodu. Wydaliśmy 865,09 zł i pozyskaliśmy 176 konwersji zakupowych o łącznej wartości 33417,59 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 3863%. Każda wydana złotówka przyniosła 38,63 zł przychodu.
Materiały budowlane – ROAS 5621%
Kampania orynnowania marki Siba i Galeco. Wydaliśmy 324,02 zł i pozyskaliśmy 24 konwersje zakupowe o łącznej wartości 18213,50 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 5621%. Każda wydana złotówka przyniosła 56,21 zł przychodu.
Szkolenia – ROAS 6646%
Szkolenia głównie dla project managerów. Na 2 kampanie wydaliśmy 3015,44 zł i pozyskaliśmy 91 konwersji zakupowe o łącznej wartości 200409 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 6646%. Każda wydana złotówka przyniosła 66,46 zł przychodu. Najlepsza kampania uzyskała ROAS 7527%
Ile kosztuje reklama w Google ADS?
Koszt reklamy w google ads uzależniony jest od kilku czynników:
- Branża: każda jest tak naprawdę inna. Szczególnie sektory finansowe czy ubezpieczeniowe mają wyższe stawki za kliknięcie.
- Słowa kluczowe: te, które mają sporą konkurencyjność w wynikach wyszukiwania są z reguły droższe. Mamy na to sposób, aby dotrzeć do Twojego klienta znacznie niższym kosztem!
- Budżet dzienny: również uzależniony jest od branży. Niektóre kampanie wystartują od 20 zł dziennie a inne będą potrzebować, np. 50 zł dziennie. Z reguły reklama w Google jest droższa niż reklama na Facebooku, ale za to trafiamy z przekazem bezpośrednio do naszego klienta i jest większe prawdopodobieństwo konwersji.
Chcesz poznać dokładną wycenę kampanii dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami!
Jakie korzyści daje współpraca z nami?
16 lat doświadczenia
Referencje od zadowolonych klientów
Wsparcie techniczne
Dedykowany specjalista
Szybka komunikacja
Przewaga nad konkurencją
FAQ pytania i odpowiedzi
Masz więcej pytań odnośnie tego jak działą reklama w Google? Jeżeli poniższe FAQ nie rozwieje Twoich wątpliwości zapraszamy do kontaktu!
Dlaczego reklama w Google jest polecana dla mojego biznesu?
Reklama w Google pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów dokładnie w momencie, gdy poszukują oni Twoich produktów lub usług. To skuteczne narzędzie marketingowe oferuje szeroki wachlarz możliwości: od kampanii w wyszukiwarce, przez reklamy graficzne, aż po wideo. Dzięki swojej elastyczności i mierzalnym efektom reklama Google Ads jest polecana zarówno dla małych firm lokalnych, jak i dużych przedsiębiorstw.
Jak wybrać dobrą agencję do prowadzenia kampanii Google Ads?
Podczas wyboru agencji zwróć uwagę na:
- Doświadczenie: Sprawdź, czy agencja posiada portfolio i czy pracowała z firmami z Twojej branży.
- Opinie klientów: Przeczytaj recenzje i sprawdź, jakie opinie mają dotychczasowi klienci.
- Transparentność: Dobra agencja regularnie raportuje wyniki kampanii i szczegółowo wyjaśnia wydatki.
Czym różni się kampania w Google Ads od SEO?
Reklama w Google Ads to działanie płatne, które pozwala na szybkie wyświetlenie Twojej strony na górze wyników wyszukiwania. Z kolei SEO (Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony internetowej, by zdobyć wysoką pozycję w wynikach organicznych. Kampanie Google Ads przynoszą natychmiastowe efekty, podczas gdy SEO wymaga czasu, ale zapewnia długofalowe rezultaty.