Skuteczne kampanie dla Twojej firmy

Reklama w Google

Wyszukiwarka Google to jedno z najlepszych miejsc do pozyskiwania nowych klientów. Jeżeli czegoś szukamy, to w pierwszej kolejności szukamy tego w wyszukiwarce Google. Dlatego właśnie reklama w Google jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych, które pozwala dotrzeć do odbiorców w momencie, gdy aktywnie poszukują Twoich produktów lub usług.

Dlaczego warto inwestować w reklamę w Google?

Szybkie efekty w pozyskaniu klienta

Pozycjonowanie SEO wymaga czasu, natomiast płatna reklama w wyszukiwarce Google, generuje ruch na Twojej stronie praktycznie natychmiast po uruchomieniu kampanii.

Precyzyjne dotarcie do klienta

Reklama w wyszukiwarce Google ma tą przewagę, że wyświetlamy nasze reklamy google ads w momencie, kiedy dana osoba aktywnie poszukuje danego produktu czy usługi.

Elastyczność budżetu reklamowego

Sam decydujesz, ile chcesz wydać. Niezależnie od tego, czy dysponujesz małym budżetem, czy inwestujesz w duże kampanie, reklama w Google Ads jest dostępna dla każdego. 

Jak działa Reklama w Google?

Potencjał reklamy w Google ADS możemy w pełni wykorzystać tylko w przypadku , gdy kampanie są prowadzone przez profesjonalistów z doświadczeniem. Obsługa kampanii nie należy do najprostszych, dlatego już na samym początku mogą Państwo popełnić wiele kosztownych błędów, które tylko Was zniechęcą do tej formy reklamy w google. Z nami proces ten jest prosty i skuteczny:

 

  • Wybór słów kluczowych i analiza konkurencji
    Podstawa od której zależy efektywność kampanii. Nasz zespół przeprowadza szczegółową analizę, by zidentyfikować frazy, które przynoszą najlepsze rezultaty.
  • Tworzenie angażujących reklam
    Odpowiednie zwrócenie uwagi to jedno, ale sama reklama musi również zawierać informacje, których aktualnie poszukuje klient. Wtedy jest większe prawdopodobieństwo kliknięcia i dowiezienia konwersji.
  • Optymalizacja budżetu i strategii
    Uruchomienie kampanii to dopiero początek naszej pracy. Efektywne prowadzenie kampanii Google Ads wymaga stałej optymalizacji. Monitorujemy wyniki na bieżąco, dostosowując budżet i strategię, by maksymalizować zwrot z inwestycji.
  • Analiza wyników reklamy google ads
    Regularnie dostarczamy szczegółowe raporty, dzięki którym wiesz, jak reklama Google wpływa na rozwój Twojej firmy.

Case study: Przykłady naszej reklamy w Google ADS

Sklep internetowy z przyczepami – ROAS 5755%

Kampania typu Performance Max, w której klient nie dał nam zbyt dużego budżetu, natomiast mimo wydania 489,29 zł (w tej branży jest to niski budżet) w miesiąc uzyskaliśmy 9 konwersji zakupowych na łączną kwotę 28159,56 zł co daje nam ROAS na poziomie 5755%. Każda wydana złotówka przyniosła 57,55 zł przychodu dla klienta.

Reklama w Google
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Maszyny rolnicze – ROAS 2635%

Mimo niewielkiego budżetu 768,57 zł kampania wygenerowała 32 konwersje zakupowe o łącznej wartości 20249,84 zł, co daje nam ROAS na poziomie 2635%. Z każdej wydanej złótówki, klient zarobił 26,35 zł.

Reklama Google ADS
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Maszyny rolnicze – ROAS 1261%

Kampania pługów śnieżnych. Wydaliśmy 3525,82 zł i pozyskaliśmy 80 konwersji zakupowych o łącznej wartości 44450,78 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 1261%. Każda wydana złotówka przyniosła 12,61 zł przychodu.  

Reklama w wyszukiwarce google
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Materiały budowlane – ROAS 3863%

Kampania sklepu internetowego sprzedającego materiały budowlane, głównie do ogrodu. Wydaliśmy 865,09 zł i pozyskaliśmy 176 konwersji zakupowych o łącznej wartości 33417,59 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 3863%. Każda wydana złotówka przyniosła 38,63 zł przychodu.

Reklama google
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Materiały budowlane – ROAS 5621%

Kampania orynnowania marki Siba i Galeco. Wydaliśmy 324,02 zł i pozyskaliśmy 24 konwersje zakupowe o łącznej wartości 18213,50 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 5621%. Każda wydana złotówka przyniosła 56,21 zł przychodu.

google ads
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Szkolenia – ROAS 6646%

Szkolenia głównie dla project managerów. Na 2 kampanie wydaliśmy 3015,44 zł i pozyskaliśmy 91 konwersji zakupowe o łącznej wartości 200409 zł. ROAS w tym przypadku wyniósł 6646%. Każda wydana złotówka przyniosła 66,46 zł przychodu. Najlepsza kampania uzyskała ROAS 7527%

google ads
Jeżeli grafika jest niewidoczna, zobacz ją na komputerze

Ile kosztuje reklama w Google ADS?

Koszt reklamy w google ads uzależniony jest od kilku czynników:

  • Branża: każda jest tak naprawdę inna. Szczególnie sektory finansowe czy ubezpieczeniowe mają wyższe stawki za kliknięcie.
  • Słowa kluczowe: te, które mają sporą konkurencyjność w wynikach wyszukiwania są z reguły droższe. Mamy na to sposób, aby dotrzeć do Twojego klienta znacznie niższym kosztem!
  • Budżet dzienny: również uzależniony jest od branży. Niektóre kampanie wystartują od 20 zł dziennie a inne będą potrzebować, np. 50 zł dziennie. Z reguły reklama w Google jest droższa niż reklama na Facebooku, ale za to trafiamy z przekazem bezpośrednio do naszego klienta i jest większe prawdopodobieństwo konwersji.

Chcesz poznać dokładną wycenę kampanii dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami!

Jakie korzyści daje współpraca z nami?

Nasza agencja specjalizuje się w prowadzeniu kampanii Google Ads dla firm z różnych branż. Dlaczego warto wybrać nas?

16 lat doświadczenia

Wydaliśmy już kilka mln złotych i przeprowadziliśmy setki kampanii w różnych branżach.

Referencje od zadowolonych klientów

Pozytywne opinie naszych klientów dają Ci pewność, że współpracujesz z profesjonalistami.

Wsparcie techniczne

Wdrożeniem poprawek oraz narzędzi analitycznych zajmie się nasz zespół.

Dedykowany specjalista

Każdy klient otrzymuje dedykowanego opiekuna, który odpowiada za zarządzanie kampanią.

Szybka komunikacja

Kiedy sytuacja tego wymaga, reagujemy o każdej porze.

Przewaga nad konkurencją

Śledzimy bieżące trendy w reklamie internetowej i korzystamy z najnowszych narzędzi.

FAQ pytania i odpowiedzi

Masz więcej pytań odnośnie tego jak działą reklama w Google? Jeżeli poniższe FAQ nie rozwieje Twoich wątpliwości zapraszamy do kontaktu!

Dlaczego reklama w Google jest polecana dla mojego biznesu?

Reklama w Google pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów dokładnie w momencie, gdy poszukują oni Twoich produktów lub usług. To skuteczne narzędzie marketingowe oferuje szeroki wachlarz możliwości: od kampanii w wyszukiwarce, przez reklamy graficzne, aż po wideo. Dzięki swojej elastyczności i mierzalnym efektom reklama Google Ads jest polecana zarówno dla małych firm lokalnych, jak i dużych przedsiębiorstw.

Jak wybrać dobrą agencję do prowadzenia kampanii Google Ads?

Podczas wyboru agencji zwróć uwagę na:

  • Doświadczenie: Sprawdź, czy agencja posiada portfolio i czy pracowała z firmami z Twojej branży.
  • Opinie klientów: Przeczytaj recenzje i sprawdź, jakie opinie mają dotychczasowi klienci.
  • Transparentność: Dobra agencja regularnie raportuje wyniki kampanii i szczegółowo wyjaśnia wydatki.

Czym różni się kampania w Google Ads od SEO?

Reklama w Google Ads to działanie płatne, które pozwala na szybkie wyświetlenie Twojej strony na górze wyników wyszukiwania. Z kolei SEO (Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony internetowej, by zdobyć wysoką pozycję w wynikach organicznych. Kampanie Google Ads przynoszą natychmiastowe efekty, podczas gdy SEO wymaga czasu, ale zapewnia długofalowe rezultaty.