Czym jest remarketing i dlaczego warto go stosować?

marketing, reklama na facebooku, remarketing, sklep internetowy, sklep online, Strony www

Z remarketingiem Google Ads możliwe jest ponowne dotarcie do osób, który odwiedziły stronę, ale nie sfinalizowały zakupu. Jest to dobra opcja, aby zwiększyć sprzedaż oraz budować świadomość marki.

Czym jest remarketing Google Ads?

Remarketing to jedna ze strategii marketingowych, na którą składa się szereg różnych aktywności. Pozwala on na ponowne dotarcie do użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową, ale nie podjęli pożądanej akcji, np. nie sfinalizowali zakupu.

Remarketing Google Ads jest możliwy między innymi dzięki zaakceptowaniu plików cookies. To właśnie tzw. ciasteczka pozwalają na dodanie użytkowników do list remarketingowych. Są to listy osób, do których zostanie ponownie skierowany komunikat reklamowy.

Kiedy taki użytkownik przegląda inne strony internetowe w ramach sieci reklamowej Google, będą wyświetlały mu się ponownie reklamy związane z naszą ofertą. Nasza marka pozostaje w pamięci klienta, co zwiększa szansę na ponowną wizytę na stronie i tym samym szanse na zwiększenie sprzedaży online.

Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem potencjału remarketingu i możliwością zwiększenia sprzedaży internetowej, to zachęcamy do skorzystania z pomocy naszych specjalistów. Nasza firma Trust Deal oferuje wsparcie w ustawieniu skutecznych kampanii marketingowych oraz remarketingowych.

Jakie korzyści niosą kampanie remarketingowe?

Kampanie remarketingowe mają na celu przypomnienie potencjalnym klientom o naszej ofercie i zachęcenie ich od ukończenia procesu zakupowego. Osoby, które wykazały wcześniej zainteresowanie naszą ofertą, mogą być bardziej skłonne do podjęcia decyzji zakupowej, dlatego to właśnie do nich kierowana jest ponowna oferta. Remarketing ma, więc na celu odzyskanie potencjalnych klientów.

To również świetny sposób na budowanie świadomości marki, co może przełożyć się na przyszłe zaangażowanie i dokonane akcje. Klienci mogą dokonywać zakupu w firmach, które są im bardziej znane, a przypominanie o marce prowadzi do lepszego jej zapamiętania. Jest to szczególnie ważne, biorąc pod uwagę dużą konkurencyjność.

Remarketing Google Ads pozwala na kierowanie ponownych reklam do konkretnych segmentów odbiorców. Na przykład tych użytkowników, którzy przerwali proces zakupowy. Dzięki temu kampanie są bardziej efektywne.

Aby ustawić skuteczną kampanie remarketingowe należy starannie zaprojektować segmenty odbiorców. Ponadto reklamy powinny być angażujące, dostosowane do preferencji użytkowników. Kluczowe jest regularne monitorowanie wyników kampanii i ich analiza.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Dlaczego warto postawić sklep internetowy na WooCommerce?

Dlaczego warto postawić sklep internetowy na WooCommerce?

Jedną z możliwości prowadzenia sprzedaży online, jest prowadzenie swojego WooCommerce sklepu internetowego. To trafny wybór, aby móc stworzyć spersonalizowany, skalowalny oraz funkcjonalny sklep! Czym jest WooCommerce i jakie ma możliwości? Chęć sprzedaży internetowej...

Jakie są koszty prowadzenia sklepu internetowego i co na nie wpływa?

Jakie są koszty prowadzenia sklepu internetowego i co na nie wpływa?

Stworzenie, a następnie prowadzenie sklepu online wiąże się z pewnymi kosztami, które mogą być jednorazowe oraz cykliczne. Jakie koszty się wyszczególnia? Jakie mogą koszy sklepu internetowego? Chcąc prowadzić swój własny sklep internetowy, warto zdawać sobie sprawę,...

Jakie funkcje powinien mieć nowoczesny sklep internetowy?

Jakie funkcje powinien mieć nowoczesny sklep internetowy?

Nowoczesny sklep internetowy, to niezwykle ważny aspekt, jeśli chodzi o pozytywny odbiór przez konsumentów. Dowiedz się jakie trendy e-commerce są ważne dla sklepu online! Jakie funkcje sklepu internetowego są ważne? W obecnych czasach, chcąc posiadać lub posiadając...

Poznaj historie sukcesu naszych kampanii

Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 80% w miesiąc dla sklepu z obuwiem

Z 3 000 zł do 200 000 zł – jak zoptymalizowana kampania przyniosła sukces szkoleń

Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 80% w miesiąc dla sklepu z obuwiem